איך מוצאים בגדים לכלבים קטנים?

בעלי כלבים קטנים נתקלים בלא מעט בעיות כאשר הם מחפשים אחר בגדים או תחפושות. ראשית, חשוב לזכור כי הרכישה של בגדים לכלבים קטנים מתבצעת בדרך כלל לקראת החורף. בתקופה הזו הכלבים הקטנים לא מסתדרים עם כמות משקעים גדולה, עם שלוליות מים או עם בוץ. מצד שני, אי אפשר למנוע מהכלבים הקטנים לרוץ, ולהוציא אנרגיה מחוץ לבית. הדרך הנכונה לפתור את הדילמה היא לרכוש בגדים ייעודיים המיוצרים על ידי החברות המובילות.

בגדים לכלביםשנית, טווח המחירים של בגדים לכלבים קטנים עשוי גם הוא לבלבל את מי שלא מכיר את התחום. בעלי כלבים קטנים נדרשים לבצע השוואת מחירים יסודית, להתייעץ עם וטרינר, ולהפעיל לא מעט שיקולים טרם רכישת הבגדים. המטרה ברכישת בגדים לכלבים היא להחזיק בהם לאורך שנים רבות, ולא להחליף אותם מדי עונה. גם כאן כדאי להתאזר בסבלנות ולבדוק את הדגמים השונים.

שלבים ברכישת בגדים לכלב

על מנת למצוא בגדים לכלבים קטנים יש להקפיד על השלבים הבאים:
1. הגדרת צרכים ומטרות – כאשר אנחנו הולכים לחנות ורוכשים בגדים לעבודה, ליציאה או לפעילות ספורטיבית אנו למעשה מבצעים הגדרה של צרכים ומטרות. פעולה דומה כדאי לעשות גם כאשר מחפשים אחר בגדים לכלבים: חשבו על המטרה של הבגד, הגדירו מראש את הייעוד שלו, ובדקו מתי תשתמשו בו. במידה והבגד אמור להיות על הכלב לאורך רוב שעות היום, הקפידו על רכישת בד נוח וקליל. לעומת זאת, בגדים הנרכשים עבור טיולי ערב בלבד יכולים להיות עבים יותר.

2. איסוף מידות – השלב הבא בחיפוש אחר בגדים לכלבים קטנים הוא איסוף המידות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל הכלבים הקטנים הם באותו גודל. אפילו בין כלבים מאותו גזע יש הבדלים משמעותיים בגדלים של אורך הגוף והיקף הצוואר. אספו את המידות הרלוונטיות טרם ההגעה לחנות, השוו בין בגדים שונים והתאימו את הבגד לגודל של הכלב הקטן שלכם.

3. בדיקת איכות הבד – בגדים לכלבים קטנים לא אמורים להגביל אותם או להקשות עליהם. על אף העובדה שבדרך כלל לא מדובר על כלבים תוקפניים או על כלבי שמירה, כלבים קטנים זקוקים לנוחות ואוורור לא פחות מכל כלב אחד. התפקיד שלכם בתור בעלי כלבים הוא לוודא את איכות הבד, ולהבטיח שלכלב יהיה נוח. קראו היטב את הוראות היצרן, בדקו היכן הבגד מיוצר, וודאו כי הוא אינו דליק. עדיף להשקיע ולרכוש בגד איכותי מחומרי גלם משובחים מאשר לסבול מבגדים שנקרעים לאחר שימוש חד פעמי.

בעלי כלבים קטנים שמעולם לא רכשו בגדים לחיות המחמד שלהם מופתעים לעיתים מההיצע והמגוון. יש אפודות, גרביים, חולצות, חליפות, מעילים, נעליים, שכמיות, תחפושות ואפילו חצאיות ושמלות עבור כלבים קטנים. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בחוויה, הקפידו על רכישה בשלבים הנכונים ותוכלו להימנע מהוצאות מיותרות.