מדריך לחיפוש אחר בגדים לכלבים

בעלי כלבים שרוצים לדאוג לחיה שלהם יכולים להתעניין לגבי מוצרי ביגוד ייעודיים. הבגדים אינם יקרים, עמידים לאורך שנים רבות, ומבטיחים לכלב איכות חיים גבוהה. בגדים לכלבים מתאימים לחורף ולקיץ ומציעים שורה ארוכה של יתרונות:

– הם שומרים על חום הגוף של הכלב
– הבגדים מונעים קרינה ישירה של שמש
– בעזרת הבגדים אפשר להגן על הכלב מפני שינויים קיצוניים במזג האוויר
– הבגדים מונעים חתכים ונפילות בעת משחק עם הכלב
– הבגדים נמכרים עם אביזרי פתיחה וסגירה נוחים לשימוש

בגדים לכלביםעל מנת לנצל את היתרונות של בגדים לכלבים יש לדעת כיצד לרכוש אותם. הבגדים חייבים להתאים לאופי של הכלב, לגזע, ובעיקר לגודל ולמידות שלו. בגדים קטנים מדי עשויים להקשות על הכלב, בעוד בגדים גדולים יסרבלו את ההליכה והריצה. הבגדים חייבים לאפשר לכלב תנועה חופשית לאורך זמן. בנוסף, יש לוודא כי החברה המייצרת את הבגדים עומדת בכל תווי התקן הנדרשים. הבגדים חייבים להיות חסינים לאש, באיכות גבוהה, ומחומרי גלם משובחים אשר יתאימו לזמן ארוך.

סוגים של בגדים לכלבים

אלו הסוגים העיקריים של בגדים לכלבים אותם ניתן לרכוש בחנויות או באתרי האינטרנט:
א. אפודות – בקטגוריה הזו נמצאים בעיקר בגדי חורף. בעבר ניתן היה למצוא את האפודות רק על חתולים, אך כיום גם בעלי כלבים מעוניינים להשתמש בהן. מלבד אפודות עבות יש גם סוודרים בגזרות שונות, ועם צווארון רגיל או צווארון גולף.
ב. גרביים – זו הקטגוריה הפופולארית ביותר של בגדי כלבים. מדינה חמה כמו ישראל מחייבת את בעלי הכלבים לדאוג לחיית המחמד שלהם במהלך הקיץ. בניגוד למה שנהוג לחשוב, כפות הרגליים של הכלבים אינן עמידות בפני חום. כלבים עשויים לסבול מכוויות קשות בקיץ, ובעיקר כאשר הם הולכים על כבישים או מדרכות. הדרך למנוע זאת היא להשתמש בגרביים נוחות בשלל צבעים ודוגמאות.
ג. חולצות – כאן יכולים בעלי הכלבים להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם. אפשר לבחור חולצות לכלבים עם מסרים, הדפסים, סמלים ועוד. החולצות נחשבות ספורטיביות למדי, ועשויות בד נושם ומאוורר.
ד. חליפות – המון בעלי כלבים משתמשים בחליפות ייעודיות לצרכים פונקציונאליים. מלבד חליפות אסתטיות יש גם חליפות נגד גשם, עשויות בד מחמם ודוחה מים. מומלץ לבחור את החליפה בהתאם לאורך הכלב והיקף החזה. אפשרות אחרת היא לרכוש עבור הכלב חליפה זוהרת, וכך למנוע סיכונים לא רצויים בעת טיולי ערב או לילה.

לסיכום, בגדים לכלבים הם אינם פריבילגיה או מותרות. יש להתייחס אל הבגדים בתור אמצעי נוסף לשמירה על הכלב, שיפור איכות החיים שלו והקלה עליו בימים עם מזג אוויר לא קונבנציונאלי. חשוב לזכור כי כלבים לא תמיד רגילים לתנאי מזג האוויר הקיימים, ולכן בעזרת הבגדים ניתן להבטיח להם קיץ קריר וחורף חם.

איך מוצאים בגדים לכלבים קטנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *