אילו שירותים פנסיון לכלבים יכול לתת לכם?

בעבר, אם גידלתם כלב, והייתם מעוניינים לחנך אותו, לצאת לחופשה בלעדיו, או אפילו לטוס איתו לחו"ל, הייתם ניצבים מול מספר אתגרים.

הייתם יכולים למשל לתת אותו לשכנים בזמן שהייתם טסים -אבל מה אם לשכנים אין ניסיון בגידול כלבים? אם הייתם זקוקים לאילוף – המאלף היה אמנם מגיע לבית שלכם לתת שיעורים בתחום, אבל לפעמים היה לכם קשה רגע לאחר מכן ליישם את הכל. מהסיבות הללו, ומסיבות נוספות, אפשר למצוא כיום בישראל מספר פנסיונים אשר מיועדים לכלבים. פנסיון לכלבים יכול לתת מספר שירותים מרכזיים שמיד נפרט עליהם, ואתם תבינו כיצד הפנסיונים יכולים לסייע לכם.

כל השירותים שמקבלים בפנסיון

שמירה על הכלב בזמן חופשה

כאשר אתם יוצאים לחופשה מפנקת, אין צורך להשאיר את הכלב לבדו, או לתת לאנשים לא מנוסים לטפל בו. פנסיון לכלבים ידאג לכלב שלכם לכל אורך החופשה שלכם. בפנסיון יש מרחבים גדולים מאד שמיועדים עבורו, אוכל משובח במיוחד, משחקים רבים, וגם מתחם פרטי שבו הכלב יוכל לישון ולנוח, מבלי שהכלבים האחרים בפנסיון יפריעו לו. כך בעצם, הכלב שלכם זוכה לתנאים של אירוח 5 כוכבים, ובמובן מסוים – גם הוא יוצא לחופשה.

סדנאות אילוף

לא מעט אנשים שמאמצים או רוכשים כלב מעוניינים לאלף אותו, וישנם גזעים ספציפיים שמלאכת האילוף שלהם היא מורכבת. אילוף חובבני שלכם עלול להיות בעייתי, וגם הזמנה של מאלף הביתה היא לא תמיד נוחה. במקום זה, שמים את הכלב בתוך פנסיון לכלבים, ושם 24 שעות ביממה, יהיה צמוד לכלב שלכם מאלף מקצועי. כמובן שאתם מגיעים מפעם לפעם כדי ליצור קשר טוב עם הכלב, כדי שהוא יבין מי הבעלים שלו בפועל (אתם, ולא המאלף), וכאשר הוא יחזור אליכם – תוכלו ליהנות מהתוצאות.

פעילויות לכל המשפחה

וכאשר אנו אומרים כל המשפחה הכוונה היא לכולם – להורים, לילדים, וכמובן גם לכלב שהוא בן משפחה. בתוך פנסיון לכלבים תוכלו לעבור פעילויות נהדרות שנמשכות מספר ימים או מספר שעות לבחירתכם. כך למשל, ישנן קייטנות אילוף שמיועדות בעיקר לילדים ולכלבים, אך יש פעילויות נוספות, עם סדנאות מיוחדות שבסיומן כולם יוצאים מרוצים.

פנסיון לכלביםטיפול באמצעות כלבים

זהו צד שונה של הפנסיון, שבעצם פועל כאן עם הכלבים מטעמו. מחקרים הוכיחו כי ילדים ומבוגרים אשר חווים קשיים שונים – בין אם מדובר על קשיים נפשיים, בעיות בספקטרום האוטיזם, הפרעות קשב וכיו"ב, יכולים לשפר את התפקוד שלהם, באמצעות יצירת קשר עם כלבים ,שהם כידוע יצורים חמים, חברותיים ואוהבים. צוות הפנסיון דואג כמובן להדרכה וליווי, ומסייע למטופלים להתמודד עם הקשיים, והכלבים נותנים כתף תומכת של ממש.

בואו גם אתם לפנסיון מקצועי

לסיכום, פנסיון לכלבים מהווה מתחם מעולה עבורכם, עבור הכלב שלכם, ואפילו עבור קרובים שלכם, שיוכלו לקבל טיפול עם הכלבים במידת הצורך. כמובן שאין כמעט צורך לציין, שעליכם לפנות לפנסיון מקצועי, עתיר ניסיון, שמנוהל ע"י מאלפי כלבים מקצועיים עם תעודות, כדי שכולם יקבלו את השירות הטוב ביותר שיש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על יתרונות וחסרונות של קולר חשמלי לאילוף