אישורים נוטריוניים לצרכי ייבוא כלבים לאימוץ

אז אילו אישורים נוטוריוניים צריך להשיג בכדי לייבא כלב?

אישורים נוטריוניים לצרכי ייבוא כלבים לאימוץ

יש לא מעט מקרים אשר בהם אנו זקוקים לשירותים של נוטריון לצורך חתימה ואישור על מסמך כל שהוא. זה נובע מן העובדה כי חתימה של נוטריון עלמסמך נחשבת בעיני בית המשפט כאישור למקוריותו. האמת היא כי מי שמתעניין בייבוא כלבים לאימוץ יכול לנצל את המעמד הייחודי הזה של אישורים נוטריוניים בצורה יעילה למדי: אפשר לפנות אל נוטריון ברמת גן  או בתל אביב לגרים במרכז גוש דן, לברר לגבי קבלת אישור ולפנות אל המוסדות הרלוונטיים במדינת המקור, וזאת כדי לייבא כלבים לאימוץ מהיר ונוח ביותר בפועל. יש לציין כי את האישור ליבוא כלב מקבלים דרך משרד החקלאות.

התוקף של הצגת אישורים נוטריונים לצרכי ייבוא כלבים לאימוץ תלוי בהנחיות הבאות:

1. יש להשתמש רק בטופס הנכון ובהתאם לאישור אשר מבוקש.

2. מילוי הטופס יתבצע רק בנוכחות איש מקצוע ויכלול התייחסות ללשון זכר / נקבה, השכר אשר גבה הנוטריון או השכר שמבקש השירות חייב בו.

3. אל הטופס יצורף צילום התעודה על פיה זוהה המבקש על ידי הנוטריון.

4. במידה ונוטריון מתבקש לאשר חתימה של אדם בשם אחר או בשם תאגיד, עליו לבקש ראיה ליפוי כוח מסוג זה.

כיצד מוצאים נוטריון ברמת גן?

אחרי שמחליטים להיעזר בשירותיו של נוטריון לצורך קבלת אישור ולצרכי ייבוא כלבים לאימוץ, יש צורך בחיפוש אחר עורך דין מתאים המחזיק בהכשרה הראויה. כדאי להתחיל בסינון בין עורכי דין ונוטריונים לפי איזור המגורים, להמשיך בקבלת המלצות ולבסוף להתעניין לגבי הניסיון של הנוטריון במתן אישורים. נוטריון ברמת גן יכול לעמוד לרשות הלקוח כבר בשלבים הראשונים של המצאת האישור ולהמליץ עבורו על התנהלות מתאימה.

 

לסיכום, רבים מתעניינים לגבי הנושא של ייבוא כלבים לאימוץ אך רק בודדים מבינים את ההשלכות המשפטיות והרגולטוריות של התחום. חשוב לערך עורך דין נוטריון מוקדם מוקדם ככל האפשר וכך למנוע עוגמת נפש. האישור של הנוטריון הוא בעל מעמד משפטי יוצא דופן ובעזרת נוטריון ברמת גן או בערים אחרות ניתן לקצר תהליכים.