דרכים לאיסוף הצרכים של הכלב שלכם

איסוף צרכים

במטרה לשמור על הסביבה שלנו נקייה ונעימה, כיום כל בעל כלב חייב לאסוף את צרכי הכלב

בשנים האחרונות, חל שינוי משמעותי מאוד בכל הנוגע לאחריות של בעלי כלבים על הכלב שלהם. הדבר נכון הן ביחס של בעל הכלב כלפי הכלב, ובהבנה לפיה התעללות בכלב היא עבירה לכל דבר ועניין, והן באחריות של בעל הכלב כלפי הסביבה. הדבר נכון במיוחד בכל הנוגע לצרכי הכלב. עד לפני כמה שנים, לא נדיר היה לראות רחובות שלמים וגנים ציבוריים בהם כמות גדולה מאוד של צרכי כלבים שנמצאים ממש באמצע המדרכה, ומהווים מטרד עבור הולכי הרגל כולם, כאשר הכינוי "מוקשים" היה הכינוי הנפוץ ביותר בהקשר זה. כיום, מדובר בעבירה שעונשה קנס, וכל בעל כלב צריך להסתובב עם שקיות ניילון או עם פתרון אחר, ואחראי על ניקיון צרכי הכלב שלו. בערים מסוימות יש עמדה מיוחדת שבה יש שקיות ניילון וכל מי שרוצה יכול להשתמש בהן. ניתן למצוא עמדות אלו בעיקר בגינות גדולות או בגינות כלבים.

כמה דרכים לאיסוף צרכי הכלב שלנו, בצורה נוחה ונעימה ככל הניתן

  • שקיות – שקיות ניילון מהוות מאז ומתמיד את הפתרון הנוח ביותר לאיסוף צרכי הכלב בצורה נוחה ונקייה ככל הניתן. חשוב להבין, בהקשר זה, ששקיות הניילון לא צריכות להיות מטרד עבורנו ויש דרכים להפוך את ההליכה עם השקיות לנוחה גם בלי להסתובב עם שקיות סופר מסורבלות בכיס. כיום, התקנים קטנים מפלסטיק או גומי שניתן לחבר לרצועת הכלב, שבתוכם נכניס גלילי שקיות ייעודיות שניתן לרכוש בכל חנות חיות, במחירים זולים מאוד – מהווים פתרון נוח הרבה יותר. חשוב לזכור- אחרי שאוספים את הצרכים ושמים אותם בשקית ניילון, יש לזרוק אותה לפח.
  • כפפות – כפפה חד פעמית יכולה להיות פתרון נוח ולא מסורבל עבור איסוף צרכי הכלב, ומי שחושש משקיות ניילון ומעדיף פתרון סטרילי יותר בהחלט יכול לקנות בכמה גרושים כפפות חד פעמיות ולקחת לכל טיול עם הכלב 2-3 כפפות שכאלה.

אם כל בעל כלב יקפיד על איסוף צרכי הכלב שלו, הרחובות שלנו יהפכו עד מהרה לנקיים הרבה יותר

בסופו של דבר, אף אחד מאתנו לא אוהב לאסוף את צרכי הכלב שלו מהמדרכה. עם זאת, בעזרת שקיות ניילון או כל אמצעי אחר, איסוף הצרכים הוא פשוט ונוח והסביבה שלנו כולה הופכת נקייה הרבה יותר, באחריות של כל אחד כלפי הכלב שלו.