כיצד תבחרו קולר לכלב שלכם?

קולר לכלב

ברגע שכלב חדש מצטרף למשפחה, הרי שיש להתאים לו גם קולר חדש. לקולר יש מספר תפקידים חשובים מאד – אליו אפשר לחבר את הרצועה לכלב שלכם וכך להוציא אותו לטיול. לא פעם על הקולר אפשר גם לרשום את שם הכלב ואת הפרטים שלכם, במידה וחו"ח הכלב ילך לאיבוד. כפי שתשימו לב בהמשך, לקולר יכולים גם להיות תפקידים נוספים. לצורך כך, חשוב להכיר את סוגי הקולרים השונים לכלבים, ולהבין מה היתרונות שלהם.

המדריך המלא לסוגי הקולרים

● קולר ללא רצועה – זהו הקולר העצמאי אשר כולל אך ורק את הרצועה העגולה, ותו לא. היתרון המשמעותי של הקולר הנ"ל הוא בכך שהכלב יכול להסתובב איתו גם בבית לאורך היום (למעט בזמן השינה) מבלי שיש חשש שהרצועה תפריע לו. כמו כן אפשר לחבר אליו רצועות שונות לפי הצורך.קולר לכלב

● קולר עם רצועה – מדובר על קולרים עם רצועות מובנות, ומכאן יש להם יתרון בעיקר של נוחות עבורכם. יש לזכור שבמקרים הללו, חשוב מאד שברגע שמסיימים את הטיול, הקולר ירד מגופו של הכלב, שכן מאחר שהוא משולב עם הרצועה, הרי שזו עלולה להוביל לגירודים ושפשופים בגופו של הכלב.

● קולר לגוף – מדובר על קולרים שאינם מולבשים על הצוואר של הכלב, אלא על כל גופו של הכלב, ויש אליהם גם חיבור לרצועה. יש כאן יתרון אדיר, שכן אם מושכים כעת את הרצועה, היא לא יוצרת חנק בצווארו של הכלב ולא יוצרת כאב מיותר. במקום זה היא מושכת את כל גופו של הכלב, וכך יוצרת לחץ הגיוני יותר.

● קולרים מחזירי אור – בקולרים אלו מומלץ להשתמש אם אתם מרבים בטיולים עם הכלב שלכם בשעות החושך, ובכל מקרה הם חיוניים לחורף. כך גם אם משחררים את הכלב בגינת כלבים בחושך, קל לעקוב אחריו.

 

לבחור בקולר המתאים

כעת, לאחר שהכרתם את כל סוגי הקולרים, אתם תוכלו לבחור את הקולר הטוב ביותר עבור הכלב שלכם, וזה שיתאים יותר מכל לאופיו של הכלב.