כך תבחרו דוג ווקר לכלב שלכם

דוג ווקר

אם אתם עומדים לצאת לחופשה מסוימת משך מספר ימים, אפשר שאתם בהחלט שוקלים לשכור את שירותיו של דוג ווקר, אשר יוכל לטפל בכלב שלכם. התפקיד של הדוג ווקר הוא להגיע לבית שלכם, לשחק עם הכלב, לדאוג עבורו למים ושתיה, וחשוב מכל – להוציא אותו לטיול לפחות 3 פעמים ביום, לצורך עשיית צרכים ופעילות כללית. יש לזכור שהדוג ווקר הוא זה אשר לא רק ישמור על הכלב – אלא גם יאחר לו לחברה, ולכן חשוב לבחור אותו בקפידה. אז מה ישפיע על הבחירה שלנו ואיך נדע לבחור בדוג ווקר האיכותי?

כל מה שימשוך את תשומת לבכם

● ניסיון – יש להניח שאם תבחרו דוג ווקר מדובר על אדם שאוהב כלבים, אבל יש הבדל גדול בין לאהוב כלב, לבין להיות אחראי עליו. התעניינו אצל הדוג ווקר ובררו איזה ניסיון יש לו בתחום, כמה שנים הוא כבר עושה זאת, הם זה עיסוק צדדי בשבילו, האם יש לו עוד עסק שקשור לטיפול בכלבים או בבעלי חיים, וכיו"ב. כמובן שככל שהדוג ווקר הוא עם יותר ניסיון מקצועי בתחום – כך מוטב.דוג ווקר

● קשר עם הכלב – חשוב מאד לזכור! כאשר אתם בוחרים דוג ווקר, אזי המפגש הראשון שלו עם הכלב לעולם לא יהיה אחרי שאתם יוצאים לחופשה! יש להניח שדוג ווקר מקצועי גם יציין זאת בעצמו ואף יסביר לכם שלפני הכל -הוא צריך להגיע ולפגוש את הכלב. חשוב שהכלב יתרגל לחברתו של דוג ווקר, בוודאי אם מדובר על כלב עם חרדת נטישה שקשור מאד לבעליו. זהו תנאי סף קריטי לפעילות של הדוג ווקר.

● מענה לצרכים מיוחדים – אם לכלב שלכם יש צרכים מיוחדים, חשוב לבחור דוג ווקר שיוכל לתת להם מענה. כך למשל עם מתן תרופות מיוחדות לכלב, הקפדה על אוכל בשעות מסוימות, פעילות גופנית ופיזיתרבה בחוץ, וכיו"ב. יש דוג ווקרים שבהחלט יוכלו לספק לכם מענה שכזה.

בוחרים במקצועי ביותר

בשורה התחתונה, כשאתם ניגשים לבחור את הדוג ווקר, יש להקפיד במיוחד על המקצועיותשלו, ולראות איזה קשר הוא יוצר עם הכלב  וכך תוכלו לדעת שהכלב מופקד בידיים טובות.