מזון יבש לכלבים

למרות קיומם של סוגים רבים של מזון המיועד לכלבים, ניתן לומר בוודאות כי רובם המוחלט של בעלי הכלבים בעולם בכלל ובישראל בפרט מעדיפי לרכוש עבור כלביהם מזון מן הסוג היבש דווקא. במה מיוחד מזון זה משאר סוגי המזון הקיימים בשוק, במה שונים ביניהם זני המזון היבש השונים ולאיזה סוגי כלבים בעצם הם מתאימים. כל התשובות במאמר שלפניכם.

קהל היעד

המזון היבש מתאים בעיקר לגורים צעירים אך יש סוגים מסוימים המתאימים גם עבור כלבים בוגרים יותר או כלבים הנחשבים לזקנים ואף עבור כלבות הרות ומניקות. מי שמחזיק בביתו מספר כלבים אשר כל אחד מהם עונה על הגדרה אחרת, יכול לחסוך לעצמו הרבה כאבי ראש ולרכוש מזון יבש עבור כולם, עם הקפדה מינורית של הסוגים הפנימיים שבו המתאימים לקבוצות שונות בתוך אוכלוסיית הכלבים.

נוחות
ראשית, המזון היבש נוח מאוד לשימוש בקרב בעלי הכלבים. הוא מגיע בשקיות גדולות השומרות על טריותו וכל מה שבעל הכלב נדרש לעשות הוא בעצם לשפוך את תכולת השקית לכלי ייעודי המשמש כצלחת עבור בכלב. המזון היבש אינו מצריך התעסקות מיותרת כדוגמת בישול, הרתחה או ברירה עבור הכלב בשונה ממזונות אחרים הקיימים בשוק.

טעם

יתרונו של המזון היבש המיועד לכלבים בטעם. ידוע כי כלבים רבים מעדיפים את המזון היבש על פני מזונות מסוגים שונים בשל טעמו המיוחד. בנוסף, המזון היבש מכיל בתוכו יותר חומרים מזינים מאשר סוגי מזון אחרים כמו למשל מזון לח.

מגוון
את המזון היבש ניתן למצוא בחנויות המוכרות מזון לכלבים במגוון רחב של יצרנים וחברות הפצה המחלקות אותו לתתי סוגים על פי ערכת התזונתי, כמות החלבונים, הפחמימות והויטמינים שבהם, המשתנים בין השאר בהתאם לחומרי הגלם המרכיבים אותם. בין הסוגים השונים ניתן למצוא סוג מסוים בעל הרכב מיוחד המתאים עבור כלבים הסובלים מעודף משקל, סוג אחר המתאים לכלבים הסובלים מקיבה רגישה, סוג נוסף המיועד עבור כלבים שאלרגיים לבקר, כבש או לעוף ואף לכלבים הסובלים מאלרגיות שונות.

 מתלבטים איך לקרוא לכלב שאימצתם? הכנו לכם רשימה של שמות לכלבים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *