נוסעים לחו"ל? זה הזמן לבחור בין פנסיון לכבלים לבין דוגווקר

טיפול בכלב בזמן חופשה

אם אתם מתכוננים לצאת לחופשה בחו"ל ויש לכם כלב, חשוב מאד לזכור שאסור שהוא יישאר לבדו. כלב צריך לקבל אוכל ושתיה, צריך לצאת לעשות צרכים, וצריך גם לשחק וליצור קשר עם כלבים נוספים. מכאן, בעלי כלבים שעומדים לקראת נסיעה לחו"ל נמצאים בפני התבלטות משמעותית – האם לבחור פנסיון לכבלים או דוגווקר לטובת הכלב שלהם. יצוין שבכל מקרה, שתי האפשרויות נחשבות לטובות במצבים מסוימים – אבל צריך להבין מה מתאים יותר לכלב שלכם.

איך תדעו במה לבחור?

● קשר עם כלבים אחרים – בבחירה של פנסיון לכבלים או דוגווקר כדאי שתשאלו את עצמכם עד כמה הכלב שלכם זקוק לשר עם כלבים אחרים. יש כלבים שמבחינתם זה עניין שהוא חובה – ופנסיון מבחינתם הוא גן עדן של ממש. לעומת זאת, כלבים שנרתעים מקשר עם כלבים אחרים הם כאלה שעבורם הפתרון של דוגווקר הוא הרבה יותר עדיף, שכן הפרטיות שלהם תישמר, לצד הטיפול.טיפול בכלב בזמן חופשה

● אילוף מקצועי- באופן עקרוני, אם מדובר על כלב שהוא עדיין גור או שאימצתם לא מזמן, אפשר שאתם נמצאים בעיצומם של תהליכי אילוף. הדוגווקר איננו מאלף והוא רק שומר ומטפל בכלב. פנסיוני הכלבים לעומת זאת, כן נותנים מענה מבחינת אילוף מקצועי. עם זאת, אם הכלב ממילא כבר מאולף – קריטריון זה פחות חשוב.

● שמירה על הבית – כשמתבלטים בבחירת פנסיון לכבלים או דוגווקר אפשר שלעתים גם השיקול של שמירה על הבית יהיה חשוב. יש דוגווקרים שגם מוכנים לשמור על הבית ולהיות בו לאורך זמן עם הכלב. עם זאת, אם לא מדובר על עניין קריטי, הרי שגם כאן הפנסיוןשווה ערך לדוגווקר.

 

אז מה כדאי לבחור?

קל מאד לראות שהבחירה של פנסיון לכבלים או דוגווקר היא פשוטה מאד, ותלויה בסך הכל במצבכם האישי, במצב הכלב ובתנאים שנוחים לכם. יש מקרים שבהם הפנסיון יהיה עדיף באופן מובהק, ויש מקרים שבהם הדוגווקר יספק מענה טוב יותר – ואתם חופשיים כמובן לבחור.